1900 -cü illərin əvvəlləri fərqli istehsalçılar Avropanın bir çox yerində avtomobil istehsal etməyə başladılar, lakin bir çoxu illər ərzində geridə qaldı. Günümüzə qədər gəlib çatan bəzi markalar dünyanın ən böyük markaları arasında yer almağı bacardılar. İstehsal, satış və marketinq departamentləri ilə müxtəlif qitələrə və ölkələrə yayılan dünyanın ən böyük avtomobil şirkətlərindən biri olan Mercedes və ya markanın dediyi kimi Mercedes-Benz ən böyük şirkətlərdən biridir.
Wilhelm Daimler və Karl Benz-in həyatı Mercedes Benz əslində 1800-cü illərin sonlarına gedən köklü bir tarixə malikdir. 1844-cü il təvəllüdlü Marka adını verən insanlardan biri olan Karl Benz, benzinlə işləyən avtomobillərin inkişafı üçün səy göstərirdi. 1878 -ci ildə hazırladığı mühərrik üçün ilk patentlərindən birini 1879 -cu ildə aldı. 1885-ci ildə isə dünyanın ilk satış məqsədi ilə istehsal olunan benzinlə işləyən avtomobilini hazırladı.
Gottlieb Wilhelm Daimler isə bu gün Mercedes Benz -in şirkəti Daimler AG -nin atasıdır. 1834 -cü ildə anadan olan Daimler, daxili yanma mühərriki texnologiyası üzərində çalışan bir mühəndis idi. Daimler, bu gün ən müasir Mercedes modellərinə adı verilən Wilhelm Maybach ilə birlikdə 1885 -ci ildə mühərrikli velosibed yaratmağa çalışdı və bu işə müvəffəq oldu. Bu gün bu vasitə dünyanın ən qədim motosikleti olaraq göstərilir.
Daimler daha sonra Daimler Motoren Gesellschaft və ya qısaca DMG qurdu. 1890 -cı illərdə ilk avtomobil modellərini satmağa başladılar. Daimler 1900 -cü ildə, xəyallarını həyata keçirdikdən sonra öldü. 1924 -cü ildə Karl Benzin şirkəti və DMG ortaq olmaq qərarına gəldi və markanın tarixi başladı.
Mercedes adı haradan gəlir? 1897 -ci ildə Fransanın Nice şəhərində baş konsul olan Avstriyalı Emil Jellinek, Daimlerdən bir avtomobil aldı. Yarışlara da qatılan Jellinek, avtomobilinə qızının adı olan Mercedes adını verdi. Sonralar, daha çox maşın alaraq satışa çıxardıqca, avtomobilin adından bir marka ortaya çıxdı və bu ad 23 iyun 1902 -ci ildə qeydiyyata alındı.
1900 -cü illərdə Mercedes 1900-cü illərdə marka kimliyi qazanan və 1924-cü ildə Karl Benz tərəfindən qurulan şirkətlə birləşən və Mercedes-Benz adını alan marka, 1930-cu illərdə indiki populyarlığına çatmağın ən əhəmiyyətli mərhələsini yaşadı.
Mercedes-Benz 770 modelini təqdim edən marka, Almaniya Prezidenti Paul von Hindenburg, Yapon İmperatoru Hirohito və Papa XI Pius kimi özəl müştərilər əldə etdi. Nəhəng səkkiz silindrli 7.6 litrlik mühərrikə malik olan avtomobil, 6 nəfərin rahat gedə biləcəyi şəkildə dizayn edilmişdi.
1950 -ci illərdə marka yeni avtomobil modelləri hazırlamağı, bazar payını artırmağı və bir çox fərqli avtomobil istehsal etməyi qarşısına məqsəd qoydu və əhəmiyyətli uğurlar əldə etdi. Bu günə qədər bir çox avtomobil modelinin əldə edə bilmədiyi 400 min satış rəqəminə çatan modelləri ilə Almaniyanın avtomobil sektorunda lider olmağı bacardı. 1953-1962 -ci illərdə istehsal edilən və 442 min ədəd satılan W120 və W121 modelləri ən xüsusi nümunələrdən biri idi. Lüks bir avtomobil olmasına baxmayaraq ciddi satış rəqəmlərinə çatan avtomobil, Almaniya xaric Avstraliya və Cənubi Afrika kimi fərqli ölkələrdə də istehsal edildi. 4 qapılı quruluşu ilə seçilən avtomobildə dizel mühərrikləri yüksək qiymətləndirildi və satışların demək olar ki, 60% -ni bu növ təşkil etdi. Avtomobil, bu gün bir çox insanın istifadə etdiyi E Seriyasının atası oldu.
2000 -ci illərdə Mercedes Bu gün Mercedes-in A Seriyası, B Seriyası və C Seriyası kimi çoxlu avtomobil modelləri var. Hətda bir çox modellər artıq klassikləşib. Marka yüksək təhlükəsizlik texnologiyaları, rəqiblərinə nisbətən daha qabaqcıl avadanlıqlara sahib olması və güclü mühərrikli avtomobilləri ilə fərqlənir. Bundan əlavə, 2010 -cu ildən bəri elektrikli avtomobillərin sürətlə artmasından yararlanmak istəyir. Bu səbəbdən Tesla kimi fərqli markalarla elektrikli avtomobillər üzərində əməkdaşlıq edir.
Bu gün markanın elektrikli avtomobil vizyonunu göstərən bir çox araşdırma var. Bunların arasında ən böyük sensasiyaya səbəb olan avtomobil Mercedes-Benz Urban e-Truck oldu. İlk dəfə 2016 -cı ildə təqdim edilən avtomobil xüsusi olaraq Avropa bazarını hədəf alır.
Arzuladığın maşını icarəyə götür
Xəyallarınızın avtomobilinə indi cəmi 1 addım uzaqdasınız.